Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Thursday, July 23, 2009

Sushi Berulat

Assalamualaikum.

Aku memang suka berjalan. Lagi jauh, lagilah aku suka. Suka mengikut kata dan naluri hati dan kaki terus melangkah. Berjalan dan berjalan. Apabila aku tidak mahu berjalan, jangan orang paksa, aku tidak akan berjalan. Satu kegemaran lagi, berjalan juga. Jalan-jalan masuk baca blog orang. Hehe. Aku terjalan di blog DEVOTEE. Terbaca penulisan tentang sushi berulat dan di link pula dengan shyang jurnal. Ini kisahnya.

Percayakah anda jika saya mengatakan bahawa ini adalah akibat makan sushi? Tapi itulah yang dilaporkan di laman ini. Sama-samalah kita jaga kesihatan...




Aku ini penggemar juga makanan laut, dan separuh masak ni..Moga Tuhan sentiasa melindungi aku daripada sebarang penyakit. Wallahuallam benar atau tidak pernyataan sushi berulat itu yang memberi efek pada otak.

No comments:

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42