Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Monday, August 18, 2008

Pengumuman Pelajar Wanita Upsi

contoh yang Simple dan sederhana

Buat pertama kalinya, saya ada berita baik untuk pelajar perempuan UPSI...(pelajar lelaki tidak digalakkan..huhu) sesiapa yang ingin pergi dinner, function, pertandingan busana muslimah ker..dan sebagainya,. saya menawarkan perkhidmatan make up. Bergantung pada anda ingin style yang bagaimana. Sebelum ini perkhidmatan saya hanya dilakukan under ground sahaja bermula dari sem 3 lagi( Bila terima sms atau ketukan pintu bilik C104, baru perkhidmatan dilakukan). Namun, pada kali ini, kerana kata-kata senior saya ( apasal engko x bagi tahu yang ko buat kerja ni, kalau tak aku dah lama tempah), so kali ini saya terlintas sebagai perkhidmatan sambilan dalam membantu rakan-rakan yang ingin kelihatan anggun gitew. Jadi, bolehlah berkunjung ke rumah saya atau pun sms saya memandangkan sambutannya agak memuaskan. Harga kita boleh runding. Jangan segan-segan. I memang suka make up orang tapi make up diri i x minat gitew.

permintaan :

kebiasaannya simple dan gaya seorang guru
mengikut jenis dinner
Bergantung pada jenis pakaian dan warna
InsyaALLAH akan memuaskan dan konsep sederhana tapi anggun, menyerlah tema VOUGE saya tawarkan.


No comments:

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42