Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Sunday, August 24, 2008

Tanggungjawab

Gambar bersama kawan-kawan yang ada buat jurnal, Yati lak saja2..smbil belek2 kamus...dan aku mengupdate blog sambil menyemak tugasan rekabentuk. Huhu

Assalamualaikum.,Setelah tidak update blog, kali ini baru aku dapat update. Tanggungjawab pelajar kaunseling inginku kongsikan bersama anda. Jurnal telah aku siapkan sebanyak 5 jurnal. Pada kali ini pelajar-pelajar kaunseling berhempas pulas menyiapkan jurnal. Gambar-gambar ini di saat kesiapan. Rakan-rakan masih berhempas-pulas . Namun, aku baru sahaja bangun dari tidur, dan aku lihat mereka masih belum tidur. Rasa punyalah lega, sebab aku dah dapat siapkan dan dapat tidur kejap sebelum bangun untuk bersama mereka KERANA 24 Ogos aku telah berhempas pulas pada pukul 4 pagi dan sampailah pukul 9 malam tidak henti-henti kerana menyiapkan tugasan En.Taquddin dan Dr. Jazimin.Dengar orang bercakap kt luar, aku pun join lah sekali. Malas nak tidur dah. Kenyang. Hahaha...Masa nak siap tu, punyalah lega. Aku berasa lega kerana dapat menyiapkannya dan bukan saat-saat akhir. Aku dah siap pukul 9 malam tadi dan kali ini bangun join bersama mereka. Aku selesai menyiapkan dan mengedit pada pukul 9 malam dan sekarang jam menunjukkan jam 5.37.am. Aku bersama Yati, Zeti dan Fiti (my self),... .Kerja dah beres. So..sambil tu bukak blog la..sambil tggu azan subuh..Sekarang ni kitorang meneman Zeti. . Akibat gara-gara laptopnya bmasalah..masuk ward..dan duk edit sikit-sikit reka bentuk ..
Pada kali ini kesukaran menyiapkan kerana vocab dalam jurnal itu amat tinggi. Namun, gambar yang aku selitkan ini ketika kawan-kawan masih berhempas pulas dan aku join jer sambil melaksanakan tugasan KPT. Sebenarnya tugasan tu tidak membebankan pun, KPT ( rekabentuk). Tapi disebabkan serentak asgmnt itu perlu dihantar.. Kejap lagi, tugasan untuk minggu ini, sebagai hadiah cuti midterm, 7 tugasan kena hantar.Itu semuanya dalam masa seminggu sahaja. Jolokan dan status RAJA SEGALA ASGMNT TETAP DIPENGANG OLEH PELAJAR-PELAJAR BIMBINGAN DAN KAUNSELING. Aku ingin berkongsi juga suatu kisah, sahabatku, Zeti, laptopnya pada pagi tadi tidak boleh dibuka, Jadi agak huru-hara jadinya. Jika aku berada di situasi itu pun, aku mungkin akan tertekan. Yerlah, tugasan dah nak hantar, semua tugasan dalam laptop tu. Kesian juga aku, pada kawan aku tu. Laptopnya tidak dapat diselamatkan dan perlu masuk KLINIK untuk mendapat rawatan. Tugasan semua dalam lptop. Laptp pulak buat hal. Namun, dia berada di rumah aku untuk menyiapkannya dan kami sama-sama berada bersama, Yati, Afiti dan Zeti. Sama-sama support lah kiranya. Yeahhh...aku bangun dan membebel jer kat blog ni. OK lah, 7 tugasan ini akan dihantar dan aku rasa lega. Namun, tugasan seterusnya Que sedang menunggu...Tunggu jer arahan dari En.Zul pula, bagi 3 tugasan Intervensi Kaunseling dan tugasan En.Anuar yang lain pula 2...KPT 1 lagi, Dr.Jazimin 2 lagi...(lab dan report sesi) dan yang lain-lain tak ingat dah..ada dalam list dalam bilik.Malas nak bicarakan lagi. huhu...Kalau ada award pasti budak kaunseling yang menang. Huhuu...Biasalah tu, nama lagi belajar, kalau tak nak buat mender tu, balik umh, mintak nak kawin jer..huuhu..Ok lah..setakat itu sahaja. Terima Kasih.
Aku punya 5 jurnal dah siap semalam...pagi ni amik gambor sket..jap lagi nak hantar..puhh...setelah suka duka bercinta dengan jurnal yang vocab tahap kritikal untuk difahami
Jurnal Psikoanalisis yang telah saya olah semula...semak balik sebelom diantor..chek jgn x chek..hehe

Asgmnt Delenkuensi...En.Taquddin..ni pasal kajian aku tu..huhuhu dah beres..tunggu nak hantar jer...aku suka buat research pasal ni..banyak yang aku tak tahu jadi tahu....

No comments:

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42