Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Monday, May 11, 2009

Semak Exam Yang Tamat

Assalamualaikum.

Bangun awal pagi..dalam pukul 4.00 pagi..dan apa lagi..layan blog lah..dah exam semua selesai..Hari ni aku kena pergi cari tiket untuk balik kampung. Sibuk punya pasal, tiket pun lupa nak beli..isk-isk..Owh,bercerita pasal exam untuk semester ni..aku tak tahulah result aku macam mana..Aku pernah cakap kat Kiah,.."Kiah..aku tak tahulah kenapa dengan aku ni..otak aku tak boleh nak scan satu-satu..tapi baca habis dah..""Ala..Fiti..memanglah macam tu..nanti masa exam sure ko boleh jawab nya..sebab otak akan kerah macam mana pun"Bila Kiah cakap macam tu..fuh..tenang sikit otak aku..sampai sekarang aku ingat kata-kata dia..Haah..betul lah Kiah..lepas jer aku keluar bilik exam..Namun, ada subjek yang susah bagi aku..subjek Pengujian dan Pengukuran..4P..aku tak tahulah..subjek universiti ni aku lemah sikit..aku tak tahu apa yang aku tanda jawapan..semuanya..tak betul..yerlah..dah stdi last minit..samaada aku akan repeat paper tu...minta-minta tidak..sebab markah tugasan boleh tahan jugak.Lepas tu..Subjek Pengurusan, En.Aziz..punyalah masa singkat..waduuuuuuuuuuuu..semua kena jawab esei..ingat ada jugak pilihan..dan objektif..mak aaaii..menyiot betul susah...Masa En.Aziz lalu tepi aku..tengok aku jawab..aku cepat-cepat tutup kertas aku..Apa tidaknya..muka aku berkerut-kerut menjawab..Waduhhhhhhh..Lepas habis exam..aku dan kawan-kawan sembang-sembang depan dewan exam..sedih punya pasal..aku cakap..aku tak tahulah..Pengurusan lagi susah dari Silang Budaya..En.Aziz datang lah..sembang-sembang dengan kami..apa lagi..cakap jer lah apa yang terbuku lepas jawab exam..En.Aziz cakap..yang pasti dah lulus..hahaha..yerla..dah tugasan banyak yang dah buat..tapi peperiksaan ni..orang nak A..tapi..waduhh!!!Lepas dia cakap macam tu..lega tu memang ada..tapi A tu tidak tahulah...Koknya..tak dapat malu den..!!!Lepas tu..siap dia tayang jam dia..jam CVT..huhuhu..baru beli katanya..

Exam Silang Budaya juga membuatkan aku letih menjawab..main belasah..tapi ikut rasional dan kata hati pun ada juga masa menjawab..waduh..tapi aku rasa aku tak risau sangat subjek ni..sebab otak aku dah kerah masa menjawab..silap tu memang tersangat adalah..

Kesimpulannya kebimbangan aku:

1. 4P
2.Pengurusan Bimbingan dan Kaunseling

4 Subjek lagi..masih sederhana kerisauannya..hahaha..sebab subjek Kaunseling..tidaklah terlampau bimbang sangat..tapi..bimbang tetap ada..mungkin banyak faktor..dan mood aku pun study last minit..adoiii..banyak hang sebelum ni..tidak mengapalah..perkara dah lepas..yang penting..result akan keluar..dan bertanggungjawablah apa yang bakal keluar..Redha sahaja..usaha aku semester ini tidak seperti semester lepas..PNGK aku masih rendah maa..tak sampai 3.5...aduii..peperiksaan yang tamat pada 7/5/2009 aku ingat sampai bila-bila..

Sebelum tu..aku nak ucap terima kasih especially kawan-kawan aku masa sekolah yang masih ingat birthday aku..terima kasih banyak-banyak..yang mesej aku..aku nak balik dah ni..sabau la kawan-kawan...aku harap..cuti ni..aku nakkan kelainan..aku nak enjoy dengan kawan-kawan yang dirindui..aku nak gila-gila..sakan..Subhannallah..Cik Afiti..hehe..Luve You geng!!!..termasuk Dr.Alya yang send komen kat facebook aku..pastu,.terima kasih kat maxis dan celcom jugak..hahahaha..sebab call free hari ni..serta bank Islam yang wish..kakakaka..lawak la pulak...Dah 23 dah aku...macam rasa muda lagik..adoii...tak per..sempena best day aku..ramai yang tanya bila nak berpunya..isk2..takder soalan lain dah ker..InsyaAllah..aku rasa aku akan jumpa bila aku kat suatu tempat yang aku belajar..nanti..tapi bukan masa buat degree sekarang ni..tapi ada suatu tempat itu....sebab intinct aku rasa macam tu..so..sekarang..tidak ada lagi lah kawan-kawan..balik nanti..banyak jemputan kahwin ni...balik amik berkat dulu...hehehe


Ni gambar tidak berkaitan..walaupun golongan primat..dia tetap hargai diri dia untuk seperti manusia..so..sempena dengan kelahiran..aku pun kena hargai diri aku jugak..sebenarnya..aku lahir tengah malam..so..kira ada beberapa jam lagi lah..untuk masuk tarikh lahir aku..kiranya aku 22 lagi taw..kakakka

No comments:

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42