Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Wednesday, May 6, 2009

Hanya Kau Yang Mampu

Assalamualaikum.

Masuk blog kena bagi salam dulu. Kalau tak, menulis tak da idea kat blog ni. Ni kena penangan orang dari UK tuh, yang minat lagu Hanya Kau Yang Mampu. Kot dia duk pusing lagu yang sama dalam MP4 dia..ahakzS..sampai aku pun seharian terkena tempiasnya. Apa lagi, godek-godek dalam laptop dan surf internet cari lirik asalnya..maklumlah..aku kalau menghafal lagu lemah sikit, bila dah tengok lirik senang pulak ingatnya. Hamboi-hamboih..nak exam esok sempat lagi..Layan jerk la..kalau sekat kehendak hati, kang memberontak pulak. Aku tak paham apa lirik sebenarnya, bila tengok video klip dia..barulah paham..tapi..tak match pulak..Pandai-pandai jer aku nih!!Sebenarnya, dah lama lagu nih,..dulu duk dalam bas tu layan jugak lah lagu ni..tapi..lama menyepi..sekarang sebab tempias..aku layan balik lagu tuh..haha..sehari duk pasang lagu ni..apa ke he..tapi aku suka lagu ni..seingat aku mula tahu pasal lagu ni..akhir tahun 2007 or awal tahun 2008..aku pun lupa lah..masa tu aku dengar Nadiah nyanyi..masa tu aku duk kolej KHAR, datang awal masa tu untuk training debat. Sambil dia melayan blog dia..aku pulak duk katil sebelah, dengar dia nyanyi..aku tanyalah lagu apa tu..sebab korus dia best..masa tu jugak aku rasa aku add YM orang kat UK nih..haha...tapi dia belum apporove masa tu..Kebetulan lah tu...mungkin kisah lagu HANYA KAU YANG MAMPU yang Nadiah nyanyi ni..ahakzS..Aku rasa duk putar lagu yang sama ni..satu masa bila aku dah muak..aku akan stop lah..Aku ni kalau jenis layan satu lagu..tak reti nak tukar lagu lain dah..member aku penah cakap, engkau ni lagu sama jer..duk putar..cubalah pasang lagu lain jugak..hahaha..itulah yang aku selalu kena..semester-semester lepas dengan kawan-kawan...Apapun, esok exam okey...dan moga orang yang duk layan lagu HANYA KAU YANG MAMPU tu..MEMANG DIA MAMPU pun..(macam ayat nak kipas jer ni..eh..tak lah..dah memang betol)huhuhu...termasuk aku yang duk dengar ni..(angkat bakul pulak..!)..Tulis pasal ni bukan nak suh dia baca pun..tapi kebetulan orang tu baca blog aku ni..nak buat macam mana...baca jerlah..kan..haha..Saja jer isi masa sebelum chapter subjek etika seterusnya nih haa..rasanya malam ni kena motivasi diri sikit bahawa HANYA KAU YANG MAMPU abis kan baca subjek etika dan HANYA KAU YANG MAMPU untuk teruskan idop..huhuhu....Nih lirik yang aku suka benget..

Cerita tentang masa lalu
Cerita tentang kau dan aku
Kini tinggal hanya kenangan
Kau abadi di dalam hatiku

Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku


Sekarang ni..blog aku dah jadi tak formal dah gaya menulis..huhu..kadang-kadang terlalu formal susah pulak aku nak sampaikan..bergantung lah pada situasi..Lalala..Aizat yang makin kurus..jadi motivasi aku nak kurus jugak..HANYA KAU YANG MAMPU kuruskan badan..huhuuhuh..ni entri ke-12 aku pada bulan Mei sempena tarikh lahir aku 12 Mei 1987...eh..mudanya aku..huhuhu(Pengumuman Majlis Raja-raja Langit).

1 comment:

~Cinta Cukulet~ said...

saya pun suka lagu nih..hehe

p/s: kadang2 yang tak formal tu lebih mesra :D

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42