Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Saturday, May 16, 2009

Kena Jawab

You must answer all the questions

2. Tag 5 people to do this quiz.

Malas nak tagged orang

1. What's your full name?
Nor Afiti Bt Mohd Basri

2. Do you hate someone at this moment?
Tak da lah pulak..tapi sapa-sapa yang termasuk dalam kategori pembohong..penipu..ego..memanglah i mencik

3. What makes you hate her/him?
Bacalaaa..kat atas tu..dah namanya menipu jer..tak reti nak insaf..mestilah ambo tok suko..


4. You love your family?
Mestilah!

5. List 5 names of your friends that you love.
Rahsia dalam diri..tak perlu tahu...
Kawan-kawan den ada lah..nak tahu gak erk???
Kalau kat UPSI
Asmawani..tengok biasa jer kami..tapi bila bersama dia aku ada rasa sayang
Areda..dia dari dulu lagi..satu sekolah..walau nampak dia skema..tapi time tak betul macam aku jugak..huhuuh
Kawan hingga kini tidak dapat dilupai
Noni..
Ika
Izyan
Jauh di mata..dekat dihati (baca macam dalam iklan tv9)
termasuk Wana yang suruh jawab ni..

6. Why do you love them?
Kerana mereka orang yang sedar diri, menghargai persahabatan, jujur..tidak sombong..empati..

7. Who do you prefer, your dad or mom?
Dua-dua..kalau ada mak..tak jadi aku..kalau ada ayah tak jadi aku..jadi kena dua-dua..baru lah lahir aku ni..huuhuh

8. Did someone make you cry this week?
Ada

9. When was the last time you make your friend laugh?
Hari-hari...tak jumpa..mesej..sampai gelak-gelak...

10. Do you like someone at this moment?
Adala...rahsia...

11. What was the last present you received?
Ada...

12. Are you missing someone?
Yer..

13. What was the last message did you received from your ex-girlfriend/boyfriend?
Single dude!!!Soalan macam perli aku jer ni..hehe

14. What was the last comment you received?
"Eh datuk mmg hensem per, kalah datuk K tu, tp dulu la, sewaktu Afiti lom lahir lg.... nenek kau tu (isteri atuk ler...hehe) pun masih anak dara lg masa time tuh...!!!"

15. What is your wish for your birthday this year?
Baru lepas 12 Mei lepas..harap dapat hargai hidup dalam usia 23 tahun..sebelum 24..setiap masa akan dihargai..ingin lakarkan sesuatu untuk diri..dan cari kelainan..dan lebih melangkah ke hadapan...harap result bakal keluar nanti pun okey... semoga berubah untuk jadi lebih baik..dan tingkatkan amalan..

Ni tagged dari Wana..Thanks dik..

1 comment:

datuk Y said...

ni la masalah atuk afiti, selalu lupa.... lupa ler nak menjengah blog afiti, rupa2nya 8 hari dah berlalu besdey afiti, hepi besdey yer!, semoga sentiasa sukses dlm apa jua lapangan yg diceburi dan juga menjadi guru yg cemerlang!

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42