Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Tuesday, February 3, 2009

Jawapan


Bismillahirrahmanirrahim.

Kali ini atas award yang diberikan aku mengucapkan terima kasih pada Wana. Award ini sebenarnya, aku tidak sedar dan Wana YM aku suruh jawab tag dan amik award untuk diletakkan di blog aku ini. Terima kasih yer dik.

1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda.
Baik,..menurut perintah! Sudah copy pon rujuk atas tu..hehe

2.Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda.

Nama junior aku Syazwana dan aku panggil nama popularnya Wana. Aku kenal pada awalnya, dengan berYM. Pertama kalinya dia meng add aku di YM dan terus kenal. Junior kaunseling. Seorang yang cuba ingin meningkatkan keyakinan diri dan ingin menjadi lebih terbaik. Seorang yang suka bertanya macam-macam kepada aku. Dia selalu datang rumah aku juga untuk mengambil nota dan bahan-bahan setiap kali semester bermula. Sem ini sahaja tidak berpeluang kerana mungkin aku sibuk juga untuk berjumpa dan hanya pass..pass sahaja nota itu. Orangnya agak baik dan bagus kerana seorang yang ingin berubah menjadi terbaik. Semoga berjaya! Seorang yang bersederhana dari segi tingkahlakunya. Paling penting, ayatnya.."Akak..Wana nak tanya...bla..bla.."Berasal dari Johor. Suka berkongsi dan meluahkan. Anak sulung dan tarikh lahir sama dengan aku juga. 12 Mei 1987. Pernah dia cakap, nak sambut birthday sekali. "SHE IS GOOD SISTER, AND I HOPE SHE WILL SURVIVE FOR HER LIFE, AS I WANT TO SEE HER, WILL BE SOMEONE ONE DAY AND GOOD EDUCATOR, BECAUSE THE PERSON WHO ARE BORN 12 MAY IS THE GREAT PERSON!"

3.Setiap bl0gger hendaklah menyatakan 10 fakta/h0bi diri sendiri

-Suka makan dan akan masak kalau ingin makan. Redah sahaja.

-Suka melawak juga (Fakta dan pandangan daripada kawan)

-Baju banyak warna purple (Ku mengharap warna itu "Warna kejayaan")

-Suka kehijauan alam.

-Malas bersenam. Asyik lari perancangan sebab bersenam atas katil.

-Digelar mak orang. (Zaim, junior cakap!).Tidak mengapa, aku sedar diriku ini.Sob..sob...

-Time skema memang skema, time aku menggila...jangan sampai anda tergilakan aku..Hehe

-Berjaya ke kelas awal sekarang dan ada peningkatan. Sebab sem 1-sem 3 lambat juga!

-Suka buku ilmiah

-Suka menilai dan melihat sesuatu dengan mata kelainan

-Binatang dan haiwan paling takut : ULAR

-Bercita-cita 12 orang anak. Dapat ke kalau kahwin lambat.Hehe

-Suka menghargai seseorang dan pentingkan " Hormat pada orang"

-Prinsip kalau buat sesuatu jangan ada orang cakap banyak sebab mahukan "FOKUS". Time kita bercakap, cakap sahaja tanpa henti..hehe

-Ingin melihat kejayaan diri dan juga kejayaan orang lain bersama-sama. Membuatkan hati ini rasa gembira dengan kejayaan sahabat-sahabat serta pantang merendahkan orang walaupun orang lain kena, terasa untuk FIRE sahaja orang yang mengenakan itu kerana itu tidak ada hormat pada orang!

-Suka tidur lambat.

-Sukakan kejujuran dalam perhubungan

-Jahat dan nakal juga..jahat prank orang.Hehe kerana Prank itu penambah kasih sayang.Kan..kan???(versi Dr.Nasir)

-Yang lain "BIARLAH RAHSIA"

*Terlebih sudah...nak 10 bagi lebih...pun tidak mengapa untuk rakan yang kena tagged!Itu bermakna anda terlebih kenal diri anda.Wohaaa!!!

4.Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di bl0g anda.(Tapi aku nak letak ramai,..tak kiralah sampai 10 orang..biar padan muka depa ni..balas dendam kerana di tagged--padahal suka main-main juga kerana KASIH SAYANG,Wonder pet!)

Jeng-jeng...anda terpilih!Tahniah!

-Zeti
-Chah
-Areda
-Nik
-Aida
-Ustaz Peja
-Baqri
-Dewi
-Yati
-Rokiah

No comments:

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42