Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Thursday, April 2, 2009

Friend


Assalamualaikum. Hari ini aku akan ke kem kelompok jam 3 petang. Pulang pada hari ahad nanti.

Sambil aku membelek-belek cd sesi kaunseling yang lepas, aku mengupload gambar sahabat aku, Aida. Aku tertanya-tanya kemana Aida. Sakitkah?Bagaimana keadaannya? Ke mana menghilangkan diri. Tercari-cari juga aku. Dalam aku menguplod gambar dia kat blog ni, tiba-tiba aku mendapat call, Aida yang menelefon aku. Kebetulan. Sudah aku mendapat khabarnya dan keadaannya. Alhamdulillah.

Cuma aku mengharapkan dirimu sentiasa tabah kerana semuanya yang berlaku ada episod masing-masing dalam kehidupan kita. Percayalah, aku, Faiz, dan rakan-rakan yang lain ada bersama-sama. Semoga dirimu diberi kekuatan untuk menghadapi apa juga yang berlaku. Aku juga mempunyai masalah dan semua orang hadapinya, tapi aku percaya sebab mu kuat. Tika ini kita saling perlukan kekuatan, jika mu ada kekangan, kita sama-sama tolong, tika aku ada masalah, mu pun tolong aku. Aku ingat tika aku hilang laptop haritu, macam mana mu dan Faiz tolong aku sama-sama. Aku pun harap mu diberi kekuatan dan kembali nanti dengan keadaan yang kuat. Kadang-kadang kita perlukan privasi juga, aku paham. Lama-lama masalah itu pasti akan berlalu. Aku kenal mu sebagai seorang yang sangat kuat! Aku doakan apa yang berlaku, engkau tetap tabah walhal kita menjadi rapat bermula sem ni. Mungkin ada hikmah semuanya itu dan aku sentiasa mendoakan mu yang terbaik. Semoga tabah!

Semoga persahabatan yang dijalinkan akan berpanjangan dan kejujuran antara kita saling diperkukuhkan kerana sahabat itu susah senang kita sama-sama.

1 comment:

kemboja said...

huhu..mari mengomen sesedap rasa..i dh blk dh ni..i tahu u rindu kt i kan...hehehehe..mmmuuuahaahahha

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42