Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Monday, April 6, 2009

Tsunami Hati


Faiz dan Puan Pau Kee, Ikmal di tengah-tengah
Masa Penutupan : Fath yang tengah sakit kepala, Niza pakar sauna..huhu

Malam Persembahan : Kak J dan Kak Ja and rock and roll yang sedang hot berlakon
Kami yang sporting
Antara muslimah group saya..hehe

Ida dan Rini
Aku yang cun, Paih yang Ayu.,haha
Lambat weh, nak mula sesi kelompok..huhu
En.Mus, En.Anuar dan En.Md Noor
Kumpulan kami yang Skema dan Vouge Gitew!..haha
Chah, duk juruh-juruh weh, ore nok amik gambar kito
Chah, sapo talipon kito nih?Halo..halo..hehe


Assalamualaikum.

Kem Kaunseling Kelompok baru sahaja selesai semalam. Tahniah buat Ikmal sebagai peneraju utama merangkap sebagai pengarah program pada kali ini. Berada di Hay Resort bersama rakan-rakan kaunseling seramai 142 orang amat mengembirakan. Kem Kaunseling ini bertujuan untuk menyelesaikan tugasan bagi subjek Kaunseling Kelompok. Kelompok saya seramai 10 orang amat best dan salah seorang rakan saya tidak dapat hadir kerana ada sebab yang tidak dapat dielakkan. Kami bersembilan melaksanakan tugasan dengan sebaik mungkin. Sesi kelompok terus berjalan dan selesai dilaksanakan dengan keadaan yang amat sempoi. Kumpulan saya terdiri daripada saya, Fath, Faiz, Rini, Aina, Izan, Chah, Wanie, dan Ida menjadi semakin jelekit dengan sesi yang dijalankan tambahan pula kami satu kelompok dalam makmal. Pelbagai suka, rentak dan ragam yang diharungi tambah pula saya yang menggilakan keadaan. Huhu. Jika saya tengah menggila, Faiz akan potpet..potpet pada saya. Haha. Apapun, jolokan kumpulan skema masih tak memuaskan hati.Haha. Apapun, bak kata Fath, kumpulan skema kerana kami terdidik.Woha! Ayat tak tahan. Kali ini saya menggunakan panggilan ganti diri "saya" kerana telah mendapat award dan title kumpulan skema. (Iman saja jerk!)Huhu. Apapun, kumpulan Tsunami Hati memang vouge yang terdiri daripada barisan manusia terdidik.hehe

Apapun, telah terlangsai sudah. Kekuatan dan kelemahan sepanjang program amat penting kerana sebuah pengalaman untuk suatu pembelajaran yang berkesan. Apapun, kumpulan kita memang best! Paling mengembirakan ialah ketika malam persembahan. Malam persembahan dengan pelbagai kebolehan dan bakat yang ditonjolkan oleh pelajar-pelajar kaunseling. Tabiklah untuk budak-budak kaunseling yang memang berbakat dalam berlakon dan menyanyi. Memang wajarlah personaliti S,A,E ciri yang ada pada kaunselor. S (Sosial), A (Artistic), E (Enterprising). Inilah kem pertama yang mengumpulkan seluruh pelajar kaunseling secara bersama-sama untuk dua kelas kerana sebelum ini hanya melibatkan kumpulan masing-masing sahaja. Elok gak pergi sana boleh lapangkan minda sambil-sambil buat tugasan. Terima kasih you oallz..


Gambar-gambar masa sampai sambil menunggu untuk check in. Masa inilah kami bebas dan lega sangat-sangat apabila dapat keluar. Boleh tenangkan fikiran dan jauh dari kesibukan. Suka sangat-sangat!1,2,3..Klik!
Kacau daun lak aku ni..hehe
sYupp!
Kawin 4 ka?Huhu
Faiz, A'ai, Rini, Saya, Chah
Kami
Aku dah nak lari..cepat-cepat..haha
Fuh,..amik angin sikit
Jeng-jeng..jeng..
Mana-mana majalah nak ambil jadi model boleh dah nih..(Awat hangpa ni,.tak dapat publisiti ka?)Hahah
Kami
Fath yang terer ambil gambar..Hehe
Saya, Rini, Niza : Pekena duri ni tak pasal-pasal..huhu
Poyo rono..Tak tahan-tak tahan..lawak betul bila tengok
Bila tension dapat dilepaskan.Macam ni lah jadinya!Ting tong tiba-tiba
Yeehaaa!Kanak-kanak Riang!Yey..yey..!
Buat-buat posing. Haha
Saya, Fath dan Niza

Matahari dah nak turun, tangkap!
Bila tengok gambar nih, best sangat-sangat sambil tunggu matahari turun!
Saya dan Rini..hehe
Saya,Rini dan Fath
We allz

Dalam perjalanan ke Hay Resort

Gambar-gambar santai masa kat kem. Gambar skema tidak ada ya!Hehe

No comments:

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42