Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Sunday, March 13, 2011

Aktiviti Berlalu

Assalamualaikum.

Lama tidak berkongsi tentang aktiviti. Asik cerita tentang masalah hati jer. Sampai bila pun tidak sudah!Nampaknya aku dalam proses bergembira dan bebas seperti biasanya dan bergembira. Baiklah, hanya ingin berkongsi tentang pengalaman minggu lepas. Setiap minggu beginilah keadaan aku. Mesyuarat sana sini, namun tugas utamaku tetap menjadi nombor satu berdasarkan 25 bidang tugas. Hari rabu iaitu pada 9hb 3 aku mesyuarat di Segantang Garam dan 10hb 3 aku mesyuarat di UiTM pula atas arahan PPD Kuala Muda Yan. Maknanya minggu lepas hanya 3 hari di sekolah. Kadang-kadang, bila pentadbir mesej aku untuk membantu buat kerja mereka, aku terfikir pula, pihak pentadbir seorang ini tidak maklum ke aku tiada di sekolah. Berkursus. Huh!Aku hanya mesej kata tiada di sekolah atas urusan kursus sahajalah.

Hari khamis malam itu pula aku berkejaran ke Tanjong Malim kerana ada kelas dan tiga pembentangan. Namun, Kaunseling Individu bentang minggu satu lagi atas sebab ada program besar. Seminar Kaunseling Budaya. Selesai membentang subjek pengukuran, dan subjek penyelidikan pendidikan. Tugasan masih ada 6 lagi. Hoh!Baru tahu langit tinggi atau rendah. Bekerja dan belajar. Tiada cuti 7 hari. Biasalah, alhamdulillah...masih teguh walaupun adakalanya tumbang dan tersungkur, kugagahi merangkak, dan berdiri dan berjalan walaupun tidak mampu berlari. Namun, pastinya akan tiba di destinasinya. InsyAllah selagi bersama Tuhanku, aku yakin semuanya dibantu oleh Dia.

Ni pulak masa operasi menggantung banner. Kang tersalah arah pulak orang datang.


Tn Haji Ghani, Pegawai Pelajaran Daerah. Bekas pengetua sekolah yang aku mengajar sekarang.


Di Chalet Segantang Garam. Taklimat bersama PPD. Bertemu sahabat-sahabat ketika belajar di UPSI



Ketika seminar Kaunseling Silang Budaya 1 Malaysia
Kak Ain, Prof Madya Dr Rusnani dari UPM

2 comments:

Suziey Ahmad said...

salam afiti..hehe..ade follow blog ni..tp jarang masuk sbb mcm xde kuar update kt bloglist..huhu..sori yek..

thanks slalu follow blog akak even silent reader..really appreciate it :)

AFITI said...

wsalam kak..trima kasih menjenguk..hehee....aah..sllu g curi2 baca blog akak..hehee...mencuri baca blog orang..hahaa...btw..i like ur blog..antara blog y best..=)

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42