Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Saturday, March 12, 2011

Kami


Assalamualaikum wbt

Saya terjumpa kembali sekeping gambar. Inilah sahabat saya. Saya menghargai kehadirannya. Banyak kisah hidup saya dikongsi bersama. Semoga Allah mempermudahkan urusan sahabat saya ini dan memberkati hidupnya. Tiba-tiba hati tergerak untuk meletakkan gambar ini. Banyak kami bersama ketika di universiti. Buat tugasan kumpulan pun ada sama-sama. Ke sana ke mari pun ada juga sama-sama walaupun tidak berkepit. Kehadirannya amat disenangi. Gambar ketika aku dan Asmawani semasa semester 4 (2007). Terlalu muda dalam hidup ketika ini walaupun hati secekal dan sekeras batu menghadapi liku hidup ini.

No comments:

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42