Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Monday, March 14, 2011

Hujan Lagi


Tatkala hujan lagi
Hanya berkata pada hati
Agar Allah mendengari
Apakah kesudahan yang dicari
Semoga berbahagia sentiasa di hati

Dengar muzik yang mengasyikkan boleh jadi hujan dalam hati bila berseorang diri, menggamit memori diri

*****

Allah SWT sudah berkata, jika seseorang itu bukan jodoh kita, dekatlah macam mana pun, tidak akan menjadi jodoh kita. Jadi, buat apa kita mendekati perkara yang tidak pasti, usahlah bercinta dan mendekati lelaki untuk singgah di hati, biarlah Allah yang beri barulah letak di hati. Tengok orang berbahagia, kita tumpang bahagia, tapi untuk membenarkan lelaki selain suami di hati agar sukar. Aku hanya menunggu yang pasti sahaja.

(Novel ini karya member sekelas aku.Baca sikit-sikit sebab tak ada masa.Baca sikit, aku layan untuk relate dengan hidup aku, sebab tu lambat habis..huhu)
Sentimental seketika. Lepas baca novel. Assignment berlambak, tapi dah siap tiga hari ni dan dihantar kepada pensyarah..hOyehh!Cuma, kerja di sekolah menunggu (cuti-cuti pun ada kerja). Esok balik Sungai Petani, singgah di sekolah. Hanya ada masa sehari sahaja untuk study interview SPP.Adoh!Redha, redah dan tawakkal. Saje jer kan aku melayan hati. Hati kena layan sikit, kalau tidak, macam keras bak batu geliga!Huah!

No comments:

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42