Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Sunday, December 18, 2011

Ujian Melanda

Bismillahirrahmanirrahim

Bagaimana harus diluahkan perasaan hati. Sedih sangat. Tak tahu untuk gambarkan bagaimana sedih perasaan ini. Sarat sangat rasanya.Sarat hati. 

Apakah yang Allah sedang aturkan untuk ku ini?
Kering air mata untuk menangis.
 Seka air mata sendiri. 
Apa yang berlaku, biarlah menjadi rahsia hati


Aku perlu minta maaf kepada mami. Kesian mami. 
Aku tidak mahu, sebab aku, orang lain yang susah. Biarlah aku berdiam sementara waktu.
 Biarkan aku sendiri. 
Hanya aku yang mampu merawat hati sendiri.
Kamu pergi jauh-jauh.
Pergi jauh daripada hidup aku.
Usah dekati aku lagi.

Allah hanya bagi ujian ini untuk orang yang mampu sahaja.
Ternyata, aku hamba yang Allah pilih.
Biar aku pujuk hati sendiri.
Aku bukan tempat kamu bertanya kenapa bersedih.
Biarkan aku!!!

Biar Allah aturkan semuanya untuk aku
Biar semua ini menjadi rahsia antara aku dan Allah



SENYAP!Biar sahaja jari ini meluahkan untuk menggambarkan rasa hati.


No comments:

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42