Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Thursday, December 8, 2011

BAHAGIA

Bismillahirrahmanirrahim.

----BAHAGIA----

#JURNALINIKALAUBOLEHMAKANDAHLAMAAKUMAKAN#

10 JURNAL AKAN DISUBMIT HARI ESOK

---BAHAGIA SANGAT---



----BAHAGIA----

----MENUNGGU HARI BAHAGIA JUGA----

---BAHAGIA SANGAT---

Terima kasih sebab awak sangat penyabar dan besederhana
Itulah istimewanya awak pada saya

Terima kasih sebab awak sangat mengigatkan saya
Awak tidak pernah marah cuma kata-kata awak membuatkan saya banyak berfikir

Saya : Baju nikah saya dah beli kain dapat untuk awak sekali....warna bla-bla...
Awak: Elok juga baju tu dijahit ...bla-bla...
(Saya suka bila awak bagi peneguhan macam ni, sebab saya tahu, awak tak nak saya seksi kan bila pakai baju yang disewa)
Saya: Warna... bla-bla..sekali dengan lace bla-bla..empat helai
Awak : Banyaknya...


No comments:

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42