Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Sunday, April 10, 2011

Allah itu Maha Pencipta

Sesi Foto Shoot.Selekeh bebenau.Masa ni sehari selepas saya tamatkan semester 1, saya balik ke Sungai Petani. Esoknya ada program kaunseling, jemput Amar (artis nasyid) datang ke sekolah untuk program motivasi. Kemudian, selepas program saya terus ke Pulau Pinang untuk survey camera DSLR. Kebetulan dalam Sunway Carnival ada karnival fashion show masa tu, ramai orang sangat.Adeh.Sambil nak balik, saya terjumpa satu booth untuk fotography, saya terus ambil gambar. Sudahla selekeh, tapi buat yakin jer. Saya ambil gambar sebagai hadiah untuk diri sendiri kerana berjaya tamatkan semester 1 untuk Sarjana kali ini. Saya bercuti dari belajar selama beberapa bulan sebelum masuk semester 2 pulak iaitu bulan 9 nanti. Jadi, tidak perlu ke Tanjong Malim buat sementara waktu ini, saya fokus kan diri sepenuhnya sebagai Guru Bimbingan dan Kaunseling.Alhamdulillah. Saya memang tak boleh duduk diam, jadi sementara nak membalas dendam hobi saya terhenti seketika kerana focus belajar dan kerja, maka balik kerja sahaja saya buat kerja dan minat saya, iaitu menulis, berkraf dan berfikir.

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42