Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Friday, October 22, 2010

Selamat Hari Lahir

Alhamdulillah..

Jalan juga plan aku dengan Fauzi untuk sambut besday Jehan 19 Oktober 2010 sekali besday Yati 19 Ogos 2010

Adoih..gambar nih...boleh pulak mcm ni...berselang-selang..sori yerk..geng..aku ngn Yati tak mandi ag nih..balik kerja terus g KFC..wakaka..kalau terbau masam tu..harap buat-buat bau perfume BODY SHOP apple lah yer..wakaka..Si Fauzi nih sempat melawak cakap aku pakai kain batik (kain sarung - versi kelate)...ngok!Haha

Jehan ngn Yati macam Janji jer..kaler putih tuuu..wakakaka..Hopps!

Aku duk bergosip apakah itu?

Alolo..muka kehhhsian sorang-sorang nak makan...
haha

Blur la pulak..
Terujakah wahai Jehan? Jehan..tiup helok-helok, tersembut hayaQ liOQ tuh..pengsan kami makan nanti..haha
Besday boy n girl
"Comel-comel"

Saya doakan sahabat-sahabat saya ini berjaya dunia dan akhirat. Kita harus saling menyokong antara satu sama lain.

Hanya kami berempat di UPSI ini mencari pengalaman bekerja..mempunyai misi yang sama dan laluan yang berbeza...Semoga Allah permudahkan ya kawan-kawan..!

2 comments:

Anonymous said...

pengalaman mengajar erti kehidupan...smg apa yg tjalin akan kekal dan berpanjangan...

AFITI said...

hoho...anonymus...mcm tahu je sapa ni...ok2..insyAllah..g Sarawak jgn lupa kek lapis dan ikan terubuk..hehe

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42