Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Sunday, June 12, 2011

Bila Tidak Menghargai

Assalamualaikum.

Lama sangat tidak update blog.Malam ni bukan nak cerita pasal menang bola. Tak payah ceritalah sebab memang nyata kalah.Hukhuk.Malam ni hanya untuk meluahkan rasa.Bukan meluahkan rasa kecewa kalah bola.Saya mahu meluahkan rasa. Sambil cerita air mata menitis.Tap!Tap!Tap! Sedih sangat ke?Ya, memang sedih!Sape kata tak sedih memang tak humanistik langsung!Entah, tak tahu untuk tulis macam mana.Sejak dua menjak ini, saya tidak pandai untuk meluahkan rasa sedih (ayat cover untuk tunjukkan saya makin matang). Sebenarnya saya sedih sebab 5 ayat sahaja saya nak tulis.

Hargailah orang yang hadir dalam hidup anda.Kehadirannya bukan untuk dipersia tetapi untuk dirasai, dihormati, dan terasa ada kerana setiap pertemuan dan perhubungan itu berhikmah..Kenapa rasa jauh sekali?Atau saya yang berperasaan begitu...Seawalnya dulu bukan begitu. Abaikan sahaja luahan saya yang mungkin sementara ini....
T___T


Saya sedih

T____T

No comments:

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42