Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Wednesday, May 11, 2011

Selamat Hari Lahir Nor Afiti Bt Mohd Basri

Assalamualaikum.

MasyaAllah, sudah genap usia 25 tahun pada hari ini. Tanggal 12 Mei 1986 dilahirkan dan pada hari ini 12 Mei 2011 genaplah usiaku 25 tahun. Aku mendoakan semoga dengan bermulanya usia 25 tahun banyak perkara yang lebih berkualiti terisi sebelum menjangkau usia 26 tahun pada 12 Mei 2012 pada tahun hadapan. Terima kasih kerana masih meminjamkan roh dan nyawa dalam jasadku ini dalam meniti kehidupan tanpa sia-sia.Alhamdulillah.

Sempena kelahiranku ini, banyak perkara telah berlaku. Alhamdulillah antaranya, aku sempat menghadiahkan diri dengan hajat suatu ketika dahulu.


MY DSLR. Semoga DSLR ini terisi dengan kebaikan.


Keretaku. Bronze Garnet Colour. No. Plat tidak ada lagi sebab tempah nombor.Kereta dah sampai dekat minggu lebih dah, minggu lepas pergi tengok dan confirmkan kereta.Tunggu EON SERVICE selesaikan nombor yang ditempah di Kelantan.Aku beli kereta di Sungai Petani. Bayaran pada kereta "cash" kerana buat dengan CIMB ISLAMIC personal loan. Kenapa buat begitu?Kerana geran kereta pasti sudah di tangan. Itu sahaja jaminannya.


Alhamdulillah. Rumah juga bakal dibina. Ikatan hati juga bakal dibina. Malah, pembelajaran juga bakal dihabiskan.Hanya tinggal 3 semester sahaja. Amin Ya Rabb atas dipermudahkan urusan ini.




No comments:

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42