Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Thursday, November 11, 2010

Untuk Papa




Alhamdulillah. Untuk mengalah dalam perkara baik pasti tidak..Masanya makin hampir...Apapun cabaran, aku akan tetap lalui. Aku terima cabaran dan aku TIDAK AKAN MENGALAH..PASTI TIDAK AKAN MENGALAH... AKU PUNYAI TANGGUNGJAWABKU UNTUK KEHIDUPANKU demi keluarga dan diri sendiri dan juga anak bangsa


Terima kasih Allah..Syukur Alhamdulillah aku dapat menyambung pengajianku dalam Sarjana Bimbingan dan Kaunseling dan syukur YA ALLAH kerana aku juga dapat posting...Alhamdulillah...syukur padaMu aku bersujud...

tahniah juga pada sahabatku Ain, dan Fauzi..semoga dapat naik pentas konvo tahun 2013 kelak..aminnn...insyAllah kepada Allah kita berharap dan terus berusaha

Pastinya terbayang-bayang wajah arwah papa aku....rupa-rupanya sudah hampir merealisasikan hasrat arwah papa aku yang mahukan aku sambung belajar ketika aku berusia masih kecil dan dinyatakan kepada aku ketika aku berada di semester 3 dan diingatkan lagi pada aku semester 5...Papa!!!!!!!!Tie teringat ko papa!!!
Semua ni untuk keluarga aku..arwah papa dan mami aku...dan juga adik-beradik..

1 comment:

Awangku Johan said...

Hurmm thniah ya.. happy kamu dah sambung study.. tinggal AK jak lagi bila.. Fauzi sambung study jg ker?

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42