Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Monday, August 29, 2011

Pergi & Sepi

Assalamualaikum.

Beberapa minit lagi akan berbuka puasa. Hidup ini akan rasa lengkap bila berkeluarga. Betul tak?Ada sahabat bertanya, sudah bersedia untuk berkahwin. Saya dengan yakinnya menjawab: YA, AKU MEMANG BERSEDIA UNTUK BERKAHWIN. Entah daripada mana ayat itu datang. Namun, daripada bibirku sendiri. Namun, bila direnung kembali, dengan siapa sebenarnya jodohku itu. Betul ke dengan dia ni?Bukan ragu-ragu, cuma bila pergi....dia pergi tanpa khabar....senyap tanpa berita.... Namun, hanya aku genggam kesabaran di hati dan berfikir baik-baik sahaja. Jika ada jodoh antara kami, tidak kemana. Taaruf sahajalah dulu. Andai aku terlalu pemalu untuk bercakap dan berhadapan dengan yang bernama lelaki, aku harap ada yang mengerti kerana aku ini belum sah ikatan. Jika dengan audien, aku boleh sekali berbicara secara umum. Namun, jika melibatkan dua perhubungan aku agak kaku. Bukan apa, diri ini perlu dijaga supaya manisnya tidak hilang...

No comments:

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42