Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Sunday, September 27, 2009

1-1-2

Assalamualaikum.

Kalau semalam terjumpa gambar Nazira Jiat, kali ini terjumpa pula gambar As. Sahabat aku ini jenis sahabat susah senang boleh bersama. Itulah yang dapat aku katakan pasal empunya diri dalam gambar di sebelah aku itu. Dengan dia ni macam-macam episod. Mengalir air mata, semangat, perjuangan, kesusahan, kekeluargaan dan pelbagailah yang kami kongsi. Kadangkala untuk FUN memang enjoy sakan sebab sama-sama jenis gila-gila jugak. Kalau orang kenal aku memang akan cakap aku ini gila-gila. Dalam masa yang sama juga aku boleh berubah channel jadi serius termasuklah berkawan dengan kawan aku ini. Era untuk meninggalkan UPSI akan tiba tidak lama lagi, maka aku akan upload kan gambar bersama kawan-kawan yang pernah hadir dalam hidup aku ini. Terima kasih banyak-banyak sebab aku hargai dia walaupun nampak aku dengan dia biasa-biasa di luar, tapi dalam masa yang sama ada juga tempat bersamanya itu.


Gambar masa semester 3

Ready..ready....

Ketika cuti semester, sebelum buka sem

Gambar semester 7. Ketika ini Asmawani pergi bantu aku untuk bincang pasal tesis. Dialah yang drive untuk aku...nak harap aku drive, tak sampai-sampai agaknya..uhhuuhu..kalau naik kreta dengan dia ni..pecut 120- 130 km pun dia dah biasa..jangan main-main...vroommmmmmm!!!

2 comments:

Unknown said...

salam alaikum afiti.
kakchik memang suka tengok gambar-gambar kelakar macam ni tapi kakchik segan nak letak yang kakchik punya, hehe. memang seronok punya sahabat yang boleh senang susah bersama kita tapi bukan mudah nak dapat kan. sebab tu kita perlu menghargai persahabatan agar ia kekal dan menambah keceriaan dlm hidup kita.

AFITI said...

wsalam kak chik..hehe..letak la..mesti meletup..hehe..yer kak chik..insyaallah kak chik..setiap y dtg dan pergi tmsuk pglmn mgnali insan2 sy amat mghargai..

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42