Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Thursday, October 8, 2009

Panjangkan Usianya

Nenek aku sedang sakit
Berada di hospital
Mami aku balik jaga dia di sana
Patutlah aku gelisah tidak senang duduk
Dua minggu kebelakangan ini aku blur
Agak tensen dengan kerja yang tidak reti nak sudah
Lebih baik berdiam
Jika aku terhangin tiba-tiba
mintak maaflah ya mungkin keadaan tidak stabil
Doakan nenek aku panjang usia
usianya mungkin sudah menjangkau 90 tahun
masih kuat ingatan
ibuku memberi contoh terbaik kepadaku
Setiap kali nenek aku sakit
pasti dia akan menjaganya dan selalu di sampingnya
"YaAllah Ya Tuhanku, panjangkanlah usia nenek aku, engkau
kuatkanlah dirinya untuk hadapi hari tua, panjangkanlah usianya dan
kasihlah dirinya dan berkati hari tuanya..
cucunya ini amat kasih padanya
Ameen

No comments:

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42