Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Sunday, September 27, 2009

1-1-1

Assalamualaikum

Makin menyepi blog aku sekarang. Mahu menulis entri-entri dan perkara yang berlaku rasa tidak mampu untuk menulis. Mungkin kerana terlalu laju perkara-perkara yang berlaku, maka tangan ini tiada tenaga untuk menulisnya. Kadang-kadang, perkara yang penting berlaku tidak mampu dicoretkan, tetapi peristiwa yang lepas dan biasa-biasa pula mampu dicoretkan. Tidak mengapalah. Tunggu mood datang, perlahan-lahan ada keinginan menulis maka tangan ini akan menulis. Aku terjumpa gambar dengan rakan aku ketika saat di UPSI.


Mungkin tertanya-tanya siapa orang di sebelah aku ni. Gambar ini diambil ketika program Bedah Buku. Aku mengenali insan ini seorang yang terpuji akhlaknya. Seorang yang berjiwa besar walaupun badannya kecil. Minat dalam politik. Maka, aku dan Nazira pernah bertanding dalam pilihanraya di UPSI suatu ketika dahulu. Masing-masing membawa ideologi dan keunikan tersendiri. Suatu ketika, dirinya pernah membantu aku. Jika aku ada hal, tergesa-gesa, motosikalnya akan jadi mangsa aku jika ada apa-apa hal di UPSI. Maklumlah ketika itu masing-masing berada di Kolej, sebelah rumah pulak tu..Sekarang tinggal di Taman Bernam, dia pula tinggal satu taman dengan aku. Jika aku ada kemusykilan dalam agama aku pernah minta pendapatnya juga. Kami satu kos juga.

Perangai aku memang tidak boleh lari dengan perhatikan orang. Kesimpulannya, aku boleh katakan dia ini seorang yang beruntung dan memang dilahirkan beruntung. Inilah Nazira Bt Jiat. Terima kasih sepanjang mengenalinya. Tiba-tiba mahu di upload gambar ini..

No comments:

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42