Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Tuesday, September 20, 2011

Catat

Alhamdulillah.

Catatan senarai-senarai barang telah diperincikan. Menu, baju persiapan, photographer (merakam kenangan), Anis Bridal dan hantaran.

Menu yang dirancang bersama mami aku.
Untuk 50 orang

1. Gulai daging + Sayur Kacang Panjang
2. Ayam goreng pedas
3. Kerabu pucuk paku
4. Ikan kering
5. Acar timun nenas
6. Sambal belacan
7. Sayur putih masak lemak

Beruntung sangat sebab ada mak sendiri yang boleh masak tidak perlu catering or upah orang masak. Alhamdulillah.

Hantaran

1. Buku agama
2. Cupcake
3. Buah-buahan
4. Baju Melayu
5. Sejadah + tasbih
6. Pulut kuning
7. Cincin perak
8. Makanan - Coklat
9.Makanan - Pemanis

Bekas-bekas hantaran pula aku telah beli pada bulan 5 sebenarnya. Walaupun terawang-awang jadi ke tidak majlis sebenarnya hati aku sahaja yang kelam-kelibut dan agak ragu-ragu. Walhal pihaknya kata "JADI". Kerana keikhlasannya...maka Allah berikan jalan untuk aku "beli dan sediakan lebih awal". Inilah jalannya...



Apa motif letak gambar baby ni? Sebab jiwa keibuan sudah makin menular dalam jiwa ini
Zunnur baru berusia 6 bulan (anak kepada kak syidah yang juga rakan kaunselor ku...sekarang ni...dapat berita gembira lagi...kak syidah pregnant lagi...Waaa...aku yang terover excited!!!)
Zunnur, Zunnur akan dapat adik tau takkk... Zunnur baru berusia 6 bulan tapi nak dapat adik lagi...Muahhh!

No comments:

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42