Anda Suka Blog Ini?

::Followers::

Thursday, February 11, 2010

Koya Sorang-sorang












Berangan kejap. Dah lama aku mensurvey kereta dan rumah..Bila aku jalan lalu nampak rumah cantik, mula lah aku duk perhati design rumah..nampak kereta lawa depan mata, mulalah mata aku liar..aku duk survey ni..bukan bermakna aku ingin beli kereta dan rumah. Tapi fikir untuk future aku je.
Macam best je kan berangan sorang-sorang. Haha!
Kalau mula-mula kerja ni, pakai kereta biasa-biasa jelah kan..nanti lama-lama pakai lah apa pun bila kewangan dah kukuh.Haih!Koya kuat tehh..Kerja pun tak lagi..baru praktikum.Haha
........
Balik ni, aku nak suruh adik aku ajar pulas stereng pulak..nasib baik lulus ujian lesen aritu..tapi lesen aku tertangguh dan sambung balik kat Kapar ni..Lulus..tunggu nak belajar pulas stereng je..Burn gitu jer duit aku kat Tanjong Malim. Uncle kat Tanjong Malim cakap, boleh ambil balik duit tu nanti..bla..blaa..Gini lah kan..kalau busy bebenau sampai tertangguh. Adik aku jer duk pulas kesian jugak dia kalau ada apa-apa emergency.

Aku akan balik kampung 15hb/02/2010. Lama tak balik jumpa mami aku dan adik-adik aku. Kalau aku balik, sure rumah macam kapal pecah, yerla..adik lelaki takdanya nak berkemas rumah. huhu..Biasalah kannss...
Balik nanti aku akan borong skirt banyak-banyak..jual skirt pulak..Maknanya...aku dah jual pelbagai pakaian buat masa ini untuk survive student's life ni..Bermula dari tudung, baju then skirt pulak..InsyAllah kalau jadi..

Kereta yang aku suka:
Boleh muat ramai untuk keluarga, muat untuk pergi kenduri, student aku kelak yang duk tunggu bus tepi jalan tu..boleh aku hangkut semua..then macam "gagah" la skit..boleh aku redah kebun mami aku and buat travel..wakakaka..yang penting kereta tu mesti cun dan smart,mewah tapi murahhhhh dan berwarna putih atau black matallic, tapi tak tahu lah kan..takut citarasa warna berubah one day.Haha!

Kereta macam abang kat atas ni posing pun best jugak..Mesti best kan pandu volkswagen..!Aku minat jugak..tapi sekadar minat jerlah..suka tengok volkswagen..tapi nak beli suatu hari nanti tu tidak la kot..tapi aku suka tengok jer..sapa ada volkswagen buruk leh la kasi tahu aku untuk koleksi di belakang rumah..haha..tapi cun sey volkswagen!

No comments:

::Window Shopping, Trendy and Design::

Doaku

http://www.youtube.com/watch?v=pLv-Nnr8XhI&feature=player_embedded#at=42